Iedere cliënt mag rekenen op kwalitatief hoogwaardige zorg- en dienstverlening, die voldoet aan de norm ‘verantwoorde zorg’. Dat wil zeggen zorg van hoog niveau die tijdig, veilig en doeltreffend is. Daarbij maken wij gebruik van een zorgleefplan, zorgprotocollen en de inzet van voldoende bekwaam en deskundig personeel.

Wij vinden het belangrijk om kwaliteit te meten, te bewaken en te verbeteren. Dit doen we o.a. door middel van cliënten- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken en gesprekken met de cliëntenraad.

ThuisZorgzeker beschikt over een kwaliteitscertificaat (HKZ NEN-EN-ISO 9001:2015) waarvoor jaarlijks audits plaatsvinden. HKZ (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector) staat voor duurzame kwaliteitsverbetering in zorg en welzijn.

Het HKZ-keurmerk en het bijbehorende kwaliteitssysteem helpt te sturen op Verantwoorde zorg en geeft aan dat ThuisZorgzeker de kwaliteit van zorg blijft waarborgen, de cliënt centraal stelt en continu verbetering van de zorg- en dienstverlening ambieert. De borging van kwaliteit en cliëntveiligheid zijn belangrijke kernwaarden binnen deze certificering.